WELA | Video Berkaitan WELA Online Network Marketing

Thursday, February 24, 2011

Skype Sebagai Alat Untuk Berjaya dalam Bisnes Online Wela

MLM secara online sama juga seperti MLM lain yang dijalankan secara tradisional atau offline. Satu perkara yang tidak boleh dielakkan iaitu BIMBINGAN berterusan daripada upline atau leader kepada downline mereka.    Jika secara offline bimbingan dilakukan ketika  perjumpaan atau meeting. Jadi bagaimana pula jika secara online. Bagaimana bimbingan boleh dilakukan secara online?. Sudah tentu perlu ada mekanisme yang membolehkan bimbingan disampaikan kepada downline secara terus melalui internet.

3D Bar Graph Meeting
Skype Sebagai Alat Komunikasi Atas Talian


Skype merupakan tools atau alat yang sering digunakan oleh MLM Internet Marketer bagi memantapkan downline dalam rangkaian business mereka. Melalui Skype anda boleh berinteraksi dengan sesiapa saja tidak kira di mana saja anda berada dengan mereka yang berada di seluruh dunia. Dan yang istimewanya ia turut menawarkan perkhidmatan secara PERCUMA. Anda boleh berhubung dengan beberapa cara sama ada dalam bentuk teks, panggilan suara dan panggilan video. Selain itu ianya juga menyediakan kemudahan penghantaran fail. Anda boleh melakukan interaksi berkumpulan melalui Skype sama ada bentuk teks atau panggilan suara/video.


My WELA Slimberry merupakan bisnes online yang menggunakan platform internet dan online marketing. Justeru itu segala perbincangan dan interaksi adalah secara online dan menggunakan internet. Skype dilihat dapat memenuhi kriteria bagi perbincangan atas talian. Justeru itu, WEsmartbizteam menggalakkan anda untuk menggunakan platform Skype sebagai wadah untuk anda berkomunikasi. 


Mungkin ramai yang belum pernah menggunakan Skype dan ianya dilihat sesuatu perkara yang asing bagi kebanyakkan orang. Tetapi sebagai langkah persediaan untuk anda menjadi seorang MLM Internet Marketer yang hebat dan berjaya anda perlu membiasakan diri anda dengan penggunaan Skype, bak kata pepatah orang tua-tua "alah bisa tegal biasa".


Jika anda belum memiliki akaun Skype anda boleh download perisian tersebut melalui pautan di bawah


http://www.skype.com/go/download/







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...